2012.11.26.
19:22

Írta: coolromani1991

Romani Design Ösztöndíjprogram -Anna Conkova-angol szak (CEU)

Anna Conkovának hívnak, roma származású vagyok, és a Közép-Európai Egyetemen tanulok. Eddig a szociológia tudománya iránt érdeklődtem, de rájöttem hogy valójában a divat világa érdekel, így tervező szeretnék lenni. Emiatt döntöttem úgy hogy csatlakozom Erikához, a Romani Design Ösztöndíjprogramjába.

Picture0657.jpg

Szeretnék tapasztalatokat szerezni a divatról, érdekességeket arról, hogy kell megtervezni egy ruhát. Úgy érzem az itteni munkámmal újabb inspirációkra tehetek szert, és nagy örömmel tölt el hogy viselhetem a már olyannyira kedvelt kiegészítőket és ruhákat is. Mindez által erősíthetem roma identitásom, mert számomra a roma motívumok a természetességet fejezik ki számomra, amivel teljesen azonosulni tudok.

Picture0658.jpg

 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar angol szak romani design fülchidea

A bejegyzés trackback címe:

https://coolromani.blog.hu/api/trackback/id/tr94927010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása