2012.11.28.
17:51

Írta: coolromani1991

Romani Design Ösztöndíjprogram-Kasza Mónika-biomérnök hallgató

Amint azt már az előző bejegyzésemben is írtam sokan a sztereotípiák szerint gondolkodnak rólunk romákról. Számtalanszor volt arra példa, hogyfelszálltam egy tömegközlekedési eszközre vagy akárcsak Budapest utcáin sétáltam, voltak akik rosszalló pillantást vetettek rám, de nagy örömömre voltak akiknek a szemében érdeklődést fedeztem fel.  Szeretném megosztani veletek egy nagyszerű sikerélményemet: kollégiumi szobatársam, akivel az elmúlt iskolai tanévet együtt töltöttük saját elmondása szerint egyáltalán nem kedvelte a romákat, mondhatom, hogy nem sok jót tudott rólunk mondani, csakis azokat a szokásos szörnyű negatív mondatokat hallottam tőle, így aztán ellenállással fogadta a Romani Design darabjaimat is. Sokszor így elől hagytam a ruháimat és kiegészítőimet a szobában az ágyamon, az asztalomon, hogy barátkozzon velük és egészen fantasztikus volt azt megtapasztalnom, hogy elkezdte más szemmel nézni és elkezdett egy kicsit másképp gondolni a romákra és remélem talán megkérdőjelezni azt a sok -sok sztereotípiát is.

2012-11-26 10.25.53.jpg

Néha így elölhagytam a Romani Design-os ruháimat és kiegészítőimet a szobában az ágyamon, hogy ismerkedjen a roma kultúra egyik részével.

 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar romani design

A bejegyzés trackback címe:

https://coolromani.blog.hu/api/trackback/id/tr594932089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása