2012.10.17.
11:04

Írta: coolromani1991

Európai roma közösségek - Ausztria- A Romani Design kézműves viseleti babája

Mimmi Dimitri Ausztriában élő, svéd Roma származású fiatal antropológus, aki aktívan részt vesz az emberi jogok védelméért hívott munkában. Ezért is vett részt, idén nyáron Budapesten az Európai Roma Jogok Központja (www.errc.org) által szervezett egy hetes kurzuson. Amellett, hogy agilis roma aktivista, aki őrzi roma gyökereit, három gyermek boldog anyukája. A következőképpen mesél a Romani Design munkájával való találkozásáról:

 

mimi.jpg

"Ahogy megláttam a kézzel készített, eredeti cigány motívumokkal, viseletbe öltöztetett babákat, arra gondoltam, hogy végre, Roma anyaként olyan játékot adhatok a gyermekemnek ami táplálja, segíti roma identitását."

 

DSCN1825.JPG

"Lucia imádja a babát, az egyik kedvence lett, vele is alszik el. Boldogság, sőt büszkeség is, hogy örömet szerezhettem a kislányomnak, és mindezt egy olyan ajándékkal tehettem, ami hitelesen képviseli saját kultúrámat. Egy dolgot viszont megbántam, azt, hogy egy eredetei kasmír rakott szoknyát nem vettem meg a magam számára. Nagyon beleszerettem és mégis lemondtam róla, remélem valamikor még az enyém lesz :-)"

 

DSCN1830.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: magyar ausztria baba tréning romani design

A bejegyzés trackback címe:

https://coolromani.blog.hu/api/trackback/id/tr504853741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása