2012.11.19.
12:05

Írta: coolromani1991

Romani Design Ösztöndíjprogram-Kasza Mónika-Gólyabál

Mint minden évben idén is megrendezte a Budapesti Corvinus Egyetembudai kampusza a szokásos gólyabálját 2012.11.09-én. Ez az esemény nálunk a hivatalos kategóriába tartozik ezért a fiúknak öltönyben, a lányoknak pedig koktélruhában vagy kisestélyiben illik megjelenni. Izgultam, hogy mit is fogok majd felvenni. Felhívtam Erikát, hogy szükségem lenne egy kisestélyire és  meg is kaptam az alkalomra azt a ruhát, amit már rég kinéztem magamnak.
 
egybe.JPG
Nagyon jól éreztem magam a bálon, sokan odajöttek hozzám és megdicsértek a ruhámat és a fülbevalóimat, és én büszkén mondtam nekik, hogy Romani Designos. Örülök neki, hogy a környezetemben egyre többször érek el sikert, ezekkel a számomra nagyon kedves és szeretett ruhadarabokkal, de sajnos sok olyan emberrel is találkozom, akik a sztereotípiák szerint élnek, gondolkodnak és nagyon elutasítóak.

Szólj hozzá!

Címkék: magyar corvinus gólyabál romani design

A bejegyzés trackback címe:

https://coolromani.blog.hu/api/trackback/id/tr994914389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása