2012.11.15.
23:43

Írta: coolromani1991

Romani Design ösztöndíjprogram - Rostás Józsi élményei a Roma Holocaust megemlékezésen

A Romaversitas Alapítvány tagjaként önkénteseket kerestek a Roma Holokauszt világnapja alkalmából rendezett eseményre, ahol néhány társammal segédkeztünk a koszorúzás lebonyolításában. Az alkalomra Romani Design inget vettem fel, ami nagyon sok ember érdeklődését felkeltette, és aminek nagyon örültem. Egyrészt azért, mert többen odajöttek hozzám hogy megkérdezzék mivel foglalkozom, honnan jövök, és miként tevékenykedem a Roma témában. Másrészt azért, mert úgy gondolom egy ilyen színvonalas alkalmon különösen fontos volt megmutatnom, hogy Roma vagyok, egy büszke és elhivatott Roma!

jozsi_1.jpg

Az ing ebben volt segítségemre, amit bizonyítottak a pozitív visszajelzések is, hogy igenis van igény a cigány viseleti kultúrára. Másnap reggel az atv.hu címlapján voltam, ennél nagyobb meglepetés és öröm nem ért nagyon rég óta.  Az ing a mai napig kedvenc darabom, és bárhová felveszem csak mosollyal szembesülök, ami újra erősíti bennem azt a büszkeséget, hogy Romának születtem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coolromani.blog.hu/api/trackback/id/tr944909452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása