2012.11.23.
18:46

Írta: coolromani1991

Romani Design ösztöndíjprogram - Balogh Alíz-pedagógus

Nemrég, amikor Romani Design-t viseltem egy vacsorán voltam, ahol olyan hazai és külföldi tanárokkal, szakértőkkel találkoztam, akik saját hazájukban a romák oktatási helyzetét érintő kérdésekkel foglalkoznak. Kezdő pedagógusként izgalmas volt hallanom a külföldi tapasztalatokat.A vacsora egy kedves, hangulatos étteremben volt, az odavezető úton azon gondolkodtam, hogy vajon, mit szólnak majd a ruhámhoz. Nagyon élveztem, hogy viselhettem a ruhát és a kiegészítőket, mert sokkal magabiztosabbnak éreztem magam.

IMG_20121111_125620.jpg

Amikor Romani Design-t viselek, úgy érzem, ki kell húznom magam és erősebb vagyok.  A vacsoravendégek is érdeklődtek mi az, amit viselek illetve, hogy mennyire jellemző ez manapság, hogy hagyományos cigány motívumokat viselnek. Elmeséltem nekik a misszió céljait és alapvető gondolatait majd felajánlottam, nekik hogy körbevezetem őket a Romani Design szalonjában. Végül másnap egy kellemes estét töltöttünk el a szalonban, mindannyian egy-egy Romani Design darabbal - voltak akik egy Fülchideával, vagy egy kendővel és voltak akik egy kis rakott szoknyával -  tértek haza Spanyolországba, Olaszországba, Angliába vagy épp  Hollandiába.

Szólj hozzá!

Címkék: magyar romani design fülchidea

A bejegyzés trackback címe:

https://coolromani.blog.hu/api/trackback/id/tr504922051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása