2012.10.19.
12:36

Írta: coolromani1991

Romani Design ösztöndíjprogram - Balogh Alíz pedagógus


Balogh Alíz vagyok, angol-romológia szakos középiskolai tanár. Pécsett a bölcsészkaron végeztem és jelenleg azon szerencsések közé tartozom, akik taníthatnak. Engem a Kalyi Jag Roma Nemzetiségi Szakisokla és Szakközépiskola gyerekei ejtettek rabul:)
Évekkel ezelőtt mikor megismerkedtem Erikával egy kedves barátunk jóvoltából nagyon izgatott voltam. Az akkor még gyerekcipőben járó Romani Design munkája mégis lenyűgözött mikor a régi akácfa utcai szalonba léptem. Erika szívélyesen fogadott és emlékszem finom eper borral kínált. Végigvezetett a szalonban és mesélt a küldetésükről. Mint romológus és cigány gyerekekkel foglalkozó tanár és mint nő, megnyert magának a misszió amit folytat. Amikor elindult a Romani Design ösztöndíjprogramja, egyike voltak azoknak akik megpályázták. A forgatás reggelén izgatott voltam, csak úgy mint első találkozásunkkor.

aliz.jpg

Természetesen azon a reggelen is a kedvenc Romani Design kiegészítőimet viseltem. Nagy sikert arattak a gyerekek közt. Cigány népismeret óra van. A hagyományos mesterségekről tanulunk a 12. osztályban. A gyerekek lelkesek és teljesíteni szeretnének. Mikor végeztünk a forgatással érdeklődéssel fordultak hozzám, hogy vajon miről szól a Romani Design munkája. Addig csak félve dicsérték a hagyományos cigány motívumokkal díszített hajpántomat és gyűrűmet. Végül az óra témája a cigány identitásról való beszélgetésbe csapott át és buzgón jelentkeztek, hogy megosszák velem véleményüket a témával kapcsolatban. Azt hiszem ez igazán önmagáért beszél.....

Szólj hozzá!

Címkék: magyar pedagógus kalyi jag hajpánt romani design

A bejegyzés trackback címe:

https://coolromani.blog.hu/api/trackback/id/tr84857966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása