2012.10.28.
10:36

Írta: Animada

Romani Design ösztöndíjprogram - Kasza Mónika - biomérnök hallgató

monika öszt díj.jpg

 

Kasza Mónika vagyok, a Budapesti Corvinus Egyetem  biomérnök szakos hallgatója. Tolna megyében születtem és egy kis faluban nőttem fel, Németkéren. A lakosság egy része magyar és sváb, a másik része cigány származású. Az anyai nagyszüleimhez közel élünk, így a beás hagyományokba belenevelődtem. Szeretem a cigány táncokat is,  6 évig voltam tagja egy tánccsoportnak.

 

2012-10-23 19.25.00.jpg

Gépészeti Alapismeretek tanulása közben a Fülchideámat hajtogatom! :)

 

A Romani Design-nal először 1 éve szeptemberben Budapesten találkoztam, amikor a Romaversitas Alapítvány egyik ösztöndíjasa lettem. Nagyon megtetszettek a ruhák és a kiegészítők és reméltem, hogy egyszer majd én is hordhatom őket. Elvarázsolt mikor láttam, hogy valaki ilyen sokat tesz az elfogadásért, örültem, hogy ez egyre eredményesebb. Nagyon boldogság, hogy a Romani Design egyik ösztöndíjasaként már számos ruha és kiegészítő birtokosa vagyok. Büszke vagyok arra, hogy én is a csapat részese lehetek és segíthetek, amiben csak tudok.

 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar ösztöndíj romani design

A bejegyzés trackback címe:

https://coolromani.blog.hu/api/trackback/id/tr124865543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása